Vores mission, vision og forretningsgrundlag er dybt forankret i vores hverdag
Vi tør godt sige, at vi vil være de bedste
Vores slogan ”Vi yder mere for din ejendom” forpligter. Men, det er ikke grebet ud af den blå luft. Tværtimod er det dybt forankret i vores virksomhed. Det udspringer af vores forretningsgrundlag, vores vision og vores mission, som gennemsyrer alt, vi gør. I hverdagen betyder det helt enkelt, at vi dagligt stræber efter at yde markedets bedste service for vores kunder og kunders kunder – lejerne.
Vision
Dansk Administrationscenter er bedst til at passe og udvikle din ejendom.
Mission
Vi optimerer drift og værdi af din ejendom ved at udføre ejendomsadministration af unik høj kvalitet i alle led og ved proaktivt at komme med værdiskabende initiativer.
Det ligger nok lidt i vores DNA, at vi hele tiden søger at forbedre og udvikle på det, vi arbejder med. Det gælder også vores kunders ejendomme.
Forretningsgrundlag
Omdrejningspunktet for vores forretningsgrundlag er den værdi, vi skaber for dig, som er kunde, og for dine lejere. Forretningsgrundlaget er bygget op af fem centrale punkter: Rigtig leje, optimering af ejendommens udgifter, planlagt vedligehold og forbedringer, lejerkontakt og ejerrapportering. Du kan læse mere om det i menuen.
Kort sagt: ”Vi passer og plejer din ejendom, som var den vores egen!”
Læs mere om, hvordan vi kan hjælpe dig, der er investeringskunde og dig, der er en del af en andelsforening eller ejerforening.
Rigtig leje
DAC skaber værdi gennem:
- vores viden om lovlig opkrævning af leje i forhold til den konkrete ejendom.
- muligheder for – gennem planlægning – at udnytte lejepotentialer over tiden.
- viden om maksimal leje for konkrete beliggenheder i byer og områder.
Optimering af ejendommens udgifter
DAC skaber værdi gennem:
- benchmark til udgifter på sammenlignelige ejendomme – ”Hvor stor er udgift normalt?”
- kontakt til et bredt udvalg af leverandører af ejendomsydelser.
- sammen med DAC at blive ”stor” hos leverandørerne og ikke være en ”lille” aktør.
Planlagt vedligehold og forbedringer
DAC skaber værdi gennem:
- forretningsbaseret vedligehold og forbedring under hensyntagen til afkast, likviditet, Grundejernes Investeringsfond, juridiske og skattemæssige forhold.
- løbende ajourføring af 10-årige vedligeholdelsesplaner.
- styring af byggerier herunder under hensyntagen til lejerne.
Planlagt vedligehold og forbedringer
DAC skaber værdi gennem:
- forretningsbaseret vedligehold og forbedring under hensyntagen til afkast, likviditet, Grundejernes Investeringsfond, juridiske og skattemæssige forhold.
- løbende ajourføring af 10-årige vedligeholdelsesplaner.
- styring af byggerier herunder under hensyntagen til lejerne.
Lejerkontakt
DAC skaber værdi ved:
- håndtering af lejerkontakt pr. telefon og mail i åbningstiden samt ved at giver 24 timers adgang til webbaseret lejer self-service.
- registrering af lejerhenvendelser (historik).
Ejerrapportering
DAC skaber værdi ved at udarbejde:
- driftsbudgetter.
- løbende perioderegnskaber med sammenholdelse til budget og sidste årsrapporter, herunder evt. informationer til revisor.