Boligadministration for private investorer

Ejendomme er mere end mursten, og det er vigtigt at bruge pengene korrekt

Boligadministration i Aarhus for private investorer. Lad vores professionelle ejendomsfunktionærer passe på dine ejendomme.

Hvorfor skal du vælge boligadministration?

På papiret lyder det nemt at have en ejendom: Lejerne flytter ind. De betaler husleje. På et tidspunkt flytter de igen. Enkelt!

Som du ved, er virkeligheden en hel anden. Der er mange både små og store udfordringer, du hele tiden skal tage stilling til – fra at finde de rigtige lejere til at reparere et stoppet afløb og vedligeholde ejendommen, for ikke at nævne regnskabshåndteringen, huslejeopkrævning og -regulering.

Vi hjælper dig med alt fra ejendomsadministrationen af dine bygninger til bogføring, ejendomsservice, byggerådgivning og udlejning. I samarbejde med dig skræddersyer vi en løsning, som passer til dine behov.

Hvilke opgaver tager vi os af?

Vi hjælper dig med alle de opgaver, der er forbundet med at have en eller flere ejendomme.

Udover de faste opgaver tilbyder vi også forskellige services som f.eks. byggerådgivning, juridisk rådgivning, hjælp til udlejning og ejendomsservice.

Dansk Administrationscenter - hus

Opkrævning og regulering af leje, varsling af lejestigninger og rykkerprocedurer

Dansk Administrationscenter - hus

Kontrol og betaling af fakturaer og faste udgifter

Dansk Administrationscenter - hus

Klargøring og udarbejdelse af årsregnskab

Dansk Administrationscenter - hus

Udarbejdelse af vand-, el-, varme-, antenne- og driftsregnskaber

Dansk Administrationscenter - hus

Udarbejdelse af budgetter og budgetkontroller samt oplæg til værdiansættelse

Dansk Administrationscenter - hus

Udarbejdelse af lejekontrakter

Dansk Administrationscenter - hus

Udbetaling af løn til ansatte

Dansk Administrationscenter - hus

Bogføring og afstemninger

Dansk Administrationscenter - hus

Løbende tilsyn med ejendommen og vedligeholdelsesplanlægning

Dansk Administrationscenter - hus

Flyttesyn, fraflytningsopgørelser, husordenssager

Dansk Administrationscenter - hus

Besvarelse af lejerhenvendelser

Boligadministration i Aarhus for private investorer - Få en skræddersyet løsning

Skræddersyede løsninger til dit behov

Vi tør godt sige, at vi har de løsninger, du har brug for. Vi har nemlig ikke nogen ”kasse”, du skal passe i, og vi leverer fleksibelt afhængigt af dine behov.

For os er det vigtigt, at du får den boligadministration, som du har brug for. Udover administration af ejendomme og håndtering af regnskaber tilbyder vi også en række ydelser som f.eks. ejendomsservice, trappevask, udlejningshjælp, byggerådgivning og juridisk rådgivning.

Kontakt os for at høre mere. Vi byder gerne på en uforpligtende kop kaffe, hvor vi kan tale om hvilken løsning, der bedst passer til dine behov.

Vi yder ikke kun mere for vores kunder, men også vores kunders kunder – lejerne

Vi servicerer dine lejere fra den første kontakt ved fremvisningen, og til de igen fraflytter ejendommen. Hos os er dine lejeres tilfredshed nemlig altafgørende. Vi prioriterer at være tilgængelige for dine lejere og sætter en ære i at svare på henvendelser hurtigst muligt.

Med uHabi har dine lejere mulighed for at få svar på mange af deres spørgsmål online, når det passer dem. Vi er af den overbevisning, at en høj lejertilfredshed afspejler sig i den tid, lejerne bliver boende i ejendommen.

Vi tager os af alt ved ejendommen

Vi kan tage os af alle de opgaver, der er forbundet med at have en eller flere ejendomme. Udover boligadministration og regnskab tilbyder vi flere tillægsydelser fra flyttesyn og ejendomsservice til byggerådgivning og juridisk rådgivning.

Det er meget forskelligt, hvilke behov vores kunder har. Vi sammensætter derfor en administrationsaftale, som opfylder dine ønsker – om det er en totalløsning eller delløsning.

DAC - om os og vores samfundsansvar

Boligadministration med personlige kontaktpersoner

Når du vælger at få boligadministration hos os, sørger vi for, at du får to faste kontaktpersoner: Én administrator, der tager sig af kontakten til både ejer og lejere, og en controller, der tager sig af regnskabet. Det er vores erfaring, at vores kunder er glade for at kunne bygge en langvarig, stabil og tillidsfuld relation op med os. Dét, synes vi, bedst sker, når du har faste kontaktpersoner, som kender dig og din ejendom. Du – og dine lejere – er derfor aldrig i tvivl om, hvem de skal kontakte.

Vi prioriterer at være til rådighed og i tæt dialog. Det gælder i hverdagen, og det gælder også, når vi hvert år inviterer til kundemøde. På årsmødet gennemgår vi sammen dine ejendomme, og vi fremlægger udkast til vedligeholdelsesregnskab, giver et overblik over saldoen på GI, varslinger m.m.

Ejendomsadministration med personlige kontaktpersoner

Vi tager ejerskab fra første dag

Når du bliver kunde hos os, sætter vi tid af til, at dine kontaktpersoner fra Dansk Administrationscenter får besøgt dine ejendomme. Det gør vi, fordi vi mener, at det er vigtigt som medarbejder at få ejerskab over sine opgaver. Det får man i høj grad ved at se nærmere på ejendommene, tale med ejendomsfunktionærerne og opleve området.

Højt kvalificerede medarbejdere

Hos Dansk Administrationscenter opfordrer vi alle medarbejdere til at efteruddanne sig og deltage i kurser, så de hele tiden har den nyeste viden. Alle vores administratorer er f.eks. enten færdiguddannede ejendomsadministratorer EA eller i gang med uddannelsen.

Læs mere om vores prioritering af medarbejdere.

Ejendomsadministration med personlige kontaktpersoner

Digital boligadministration
– adgang til dine data døgnet rundt

Hos os kan du forvente et højt serviceniveau. Høj service hænger for os nøje sammen med, at du har adgang til den viden, du har brug for.

Vi søger hele tiden efter at finde nye, smarte løsninger, der skaber værdi for dig og dine lejere. Langt størstedelen af vores arbejde er i dag digitaliseret, fordi det er naturligt for os at optimere og digitalisere vores arbejdsgange og processer for at sikre en høj effektivitet og kvalitet. Vores arbejdsgange og systemer bygger på solide IT-systemer, UnikBolig4, som vi løbende udvikler for at kunne opretholde en både fremtidssikret og sikker løsning for vores kunder. Det betyder, at vi stort set arbejder papirløst, hvilket vi efterhånden har gjort i en del år.

Vi anvender digitale løsninger i videst muligt omfang. Vi bruger bl.a. e-boks, NEM-udbetaling, digitalt underskrevne lejekontrakter, digitalt ind- og fraflytningssyn, digitale forbrugsregnskaber og digital fakturahåndtering.

Investeringsweb og lejerportalen “uHabi”

Det er vigtigt for os at være tilgængelig. Både for dig men i høj grad også for dine lejere. Vi prioriterer at have en tæt og personlig dialog med vores kunder, men vi lægger også vægt på, at vores kunder døgnet rundt har online adgang til deres dokumenter og nøgletal som f.eks. aktuelle lejerlister og forsikringspolicer. På den måde kan du følge med, når det passer dig. Derfor tilbyder vi UNIK Investeringsweb, hvor det er muligt for dig som ejer at følge med i ejendommenes udvikling.

Som kunde hos Dansk Administrationscenter har du også mulighed for at få dine lejere på vores lejerportal “uHabi”. uHabi er den samlede kommunikationsplatform for den enkelte ejendom, som samler alle relevante informationer og dokumenter på den enkelte ejendom ét sted. Her kan dine lejere finde de vigtigste oplysninger i forbindelse med deres lejemål, når det passer dem.

Begge portaler er GDPR-sikret og bliver løbende opdateret.

GDPR

Vi har et stort fokus på at sikre vores kunders persondata. Vi har en klar slettepolitik og uddanner løbende vores medarbejdere i, hvordan de skal håndtere persondata.