Få professionel ejendomsadministration i Aarhus
– Vi yder mere for din ejendom
Meget mere end ejendomsadministration i Aarhus
Hvis du er investeringskunde eller del af en andelsbolig- eller ejerforening, ved du formentlig, at der er meget mere til ejendomsadministration end ”bare” at tage hånd om huslejen. Hos Dansk Administrationscenter er vores medarbejdere eksperter inden for deres områder – fra administration og regnskab til udlejning, ejendomsservice og udvikling af ejendomme. Du er derfor garanteret en professionel og serviceminded ejendomsadministration i Aarhus.
Vi tør godt sige, at vi har de løsninger, du har brug for. Vi har nemlig ikke nogen ”kasse”, du skal passe i. Vi skræddersyer en aftale, der passer til dine behov.
Ejendomsadministration for investeringskunder
Uanset om du har én eller flere investeringer, så står vi klar til at hjælpe dig med at administrere dine ejendomme. Vi prioriterer at have en tæt dialog med både dig og dine lejere. Hos os er service nemlig i højsædet.
Administration for andels- og ejerforeninger
Det er meget tidskrævende at administrere en forening – specielt ved siden af travle fuldtidsjobs. Vi kan aflaste jeres bestyrelse ved at tage hånd om administrationen og regnskaberne. Hvor meget vi skal tage os af, er helt op til jer. Vi deltager f.eks. gerne på generalforsamlinger og hjælper med at forberede salgsdokumenter.
Digital ejendomsadministration
Der er ingen tvivl om, at vi lever i en digital verden. Hos Dansk Administrationscenter har vi arbejdet stort set papirløst i en del år, og vi sørger hele tiden for at udvikle og optimere vores digitale løsninger. Det er både til glæde for os selv, for dig og for dine lejere.
Som kunde får du online adgang til din ejendoms nøgletal, så du kan holde dig opdateret, når det passer dig. Dine lejere får desuden et login til vores fælles kommunikationsportal ”uHabi”, hvor de kan finde alle de vigtigste informationer vedr. deres lejemål, når de har brug for det.
Faste kontaktpersoner
For os er det vigtigt at bygge langvarige og tillidsfulde relationer med vores kunder. Som kunde får du derfor to faste kontaktpersoner – en administrator og en regnskabsmedarbejder – så du og dine lejere altid ved, hvem I skal kontakte ved spørgsmål. Vores medarbejdere tager ejerskab over ejendommene og varetager dem, som var de deres egne.
Dine lejere er også vores kunder
Hos os er ikke kun du som kunde i fokus. Vi prioriterer også at have et højt serviceniveau over for dine kunder – lejerne. Vi afhjælper altid hurtigt spørgsmål og udfordringer, er tilgængelige og giver lejerne mulighed for døgnet rundt at finde de vigtigste informationer vedr. deres lejemål digitalt.
Det er vigtigt at have de rigtige lejere i sin ejendom. Det kan vores dygtige udlejningskonsulenter hjælpe med.
Lad os tage hånd om din ejendomsservice og udlejning
Det er meget forskelligt, hvilke behov vores kunder har. Nogle har allerede en ejendomsfunktionær, andre vil gerne have vores hjælp til at vedligeholde deres ejendomme. Nogle private investeringskunder foretrækker selv at stå for udlejningen, andre ønsker at bruge deres tid et andet sted. Det er lige så individuelt som de mange mennesker, vi har kontakt med hver dag.
For os er det vigtigt at være fleksible og opfylde vores kunders behov. Derfor skræddersyr vi i samarbejde med dig en administrationsaftale, der passer til dine behov.
Læs mere om vores byggetekniske rådgivning, juridisk rådgivning, ejendomsservice og udlejning for private investorer.